motosprzedaz.pl - ogłoszenia motoryzacyjne

Suzuki DL - DL-1000 V-STROM TC STARTER 6-BIEGÓW ABS ŁAŃCUCH SERWISOWANY ZADBANY_!!...

29 900,00 PLN brutto
  • Do negocjacji
  • Wystawiam fakturę VAT
  • Dostępny kredyt / Leasing
Marka / Model / Typ Suzuki, DL, Szosowy / Turystyczny
Rok produkcji 2014
Moc silnika [KM] 101
Pojemność silnika [cm3] 1037
Przebieg [km] 21000
Rodzaj paliwa Benzyna
Skrzynia biegów Manualna
Rodzaj napędu Łańcuch
Stan techniczny Nieuszkodzony
Kolor Beżowy
VIN JS1DD111100100416
Kraj pochodzenia Niemcy
Kraj aktualnej rejestracji Polska
Status pojazdu Sprowadzony / Zarejestrowany
Rodzaj ogłoszenia Od dealer'a
Dodatkowe informacje
Wyposażenie
ABS, Kufer, Podgrzewane manetki, Bagażnik
Inne cechy
Serwisowany w ASO, Pierwszy właściciel, Książka serwisowa
Szczegóły ogłoszenia
* = DL - 1000 _ V - STROM _ TC _ STARTER _ 6 - BIEGÓW _ ABS _ ŁAŃCUCH _

* = SPROWADZONY + ZAREJESTROWANY_ ZADBANY _ OKAZJA _ !!!

= = =

* = WYJĄTKOWA _ OKAZJA _

* = NAJNOWSZY _ MODEL _ 2014 / 2015 _ r.

* = 23 . XII . 2014 _ r. = Data _ Pierwszej _ Rejestracji _ za _ Granicą _

* = ATRAKCYJNA = PROMOCYJNA _ CENA _ ! _ ! _ ! _

= = =

* = SPROWADZONY = DO _ POLSKI = NIE _ USZKODZONY _

* = OD _ PIERWSZEGO _ WŁAŚCICIELA = OSOBA _ FIZYCZNA . . . .

* = + ZAREJESTROWANY _ W _ POLSCE ~ 20 . VI . 2018 _ r.

* = NUMER _ VIN = DO _ WERYFIKACJI _ W _ SERWISIE _ ASO _

* = J S 1 D D 1 1 1 1 0 0 1 0 0 4 1 6

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

* = SZCZEGÓŁOWY _ OPIS _ WEDŁUG _ UŻYTKOWNIKA :

* = " Sprzedam motocykl Suzuki DL 1000 VSTROM z grudnia 2014 r.

* = Niewielki przebieg . Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce .

* = Dodatkowo posiada oryginalne wysokie gmole Suzuki , dodatkowe halogeny LED ,

* = oryginalne podgrzewane manetki ( Suzuki ) , stelaże do kufrów bocznych , kufer centralny SHAD ,

* = akcesoryjne poszerzenie stopki bocznej , uchwyt do nawigacji z zasilaniem USB , tankpad Suzuki ,

* = wysoką turystyczną szybę PUIG .

* = Standardowo wyposażony w dwustopniową ( wyłączalną ) kontrolę trakcji i ABS .

* = Motocykl bezinwestycyjny , przygotowany do sezonu ,

* = niedawno wymienione opony i olej (Motul 5100) , nowy akumulator ,

* = napęd w stanie bdb. Silnik V2 o ogromnym momencie obrotowym - 103 Nm już przy 4'000 obrotów. "

= = =

* = SZOSOWO _ TURYSTYCZNY _

* = ZADBANY = SERWISOWANY _

* = PRZYGOTOWANY _ DO _ SEZONU _

* = OKAZJA _ ! _ ! _ ! _

* = SYSTEM _ ABS _

* = KONTROLA _ TRAKCJI = TC _

* = KUFER _ CENTRALNY _

* = GMOLE

* = HALOGENY

* = PODGRZEWANE _ MANETKI _

= = =

* = 4 - SUWOWY ; CHŁODZONY _ CIECZĄ _

* = UKŁAD = V - TWIN _

* = ROZRZĄD _ DOHC ; 4 - ZAWORY _ NA _ CYLINDER _

* = POJEMNOŚĆ _ SKOKOWA = 1 ' 037 _ cm-3 _

* = MOC _ MAKSYMALNA = 101 - KM _

* = ZASILANIE = WTRYSK _ PALIWA _

* = ROZRUCH _ ELEKTRYCZNY _

* = ZAPŁON _ ELEKTRONICZNY _

* = SKRZYNIA _ BIEGÓW = 6 - STOPNIOWA _

* = NAPĘD _ TYLNEGO _ KOŁA = ŁAŃCUCH _

* = RAMA _ PODÓJNA - ALUMINIOWA _

* = PREDKOŚĆ _ MAKSYMALNA = PONAD _ 200 km / h _

* = PRZYSPIESZENIE _ 0 - 100 _ km / h ~ 4 s. _

= = =

* = " Nowy Suzuki V-Strom 1000 ma przed sobą arcytrudne zadanie.

* = Oczekiwania klientów Suzuki w stosunku do następcy lubianego i szanowanego DL 1000 są tak ogromne,

* = że najmniejsze potknięcie nie wchodzi nawet w grę.

* = Jakby tego było mało, poprzeczka w kategorii motocykli stanowiących odpowiednik samochodowej

* = klasy SUV została zawieszona szczególnie wysoko.

* = Oczekując na nowe Suzuki, w loży szyderców zebrało się pokaźne grono konkurentów.

* = Do potencjalnych rywali V-Stroma 1000 możemy zaliczyć

* = wszystkie motocykle z aspiracjami do uprawiania turystyki w rozmiarze XXL.

* = Według starego porzekadła, nie ma brzydkich kobiet, tylko wina czasem brak. Podobnie jest z motocyklami.

* = Tym razem żadne wino nie jest potrzebne.

* = Suzuki V-Strom 1000 w rzeczywistości wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach.

* = Dodatkowo ozdobiony akcesoryjnym zestawem kufrów,

* = rurową osłoną silnika i światłami przeciwmgielnymi w technologii LED - robi dobre pierwsze wrażenie.

* = Dla mnie, kierowcy o wzroście 185 cm, pozycja za szeroką kierownicą

* = okazała się niemal idealna. Na Suzuki V-Strom 1000 wygodnie będzie również osobom niższym.

* = Kąt nachylenia przedniej szyby ma manualną, trzystopniową regulację.

* = Zastosowano prosty i skuteczny mechanizm zębatkowo-zapadkowy,

* = dzięki któremu w każdej chwili możemy jednym ruchem ręki zmienić położenie szyby.

* = Mamy też trzystopniową regulację jej wysokości, jednak tu bez pomocy narzędzi się nie obejdzie.

* = Ochrona przed wiatrem jest więcej niż tylko przyzwoita, choć do ideału trochę brakuje.

* = Przy moim wzroście, podróżując z dużymi prędkościami, byłem zmuszony do delikatnego "przygarbienia" się.

* = Na tylnej części kanapy wystarczy miejsca,

* = aby pasażer czerpał z jazdy niemal tyle samo radości, co kierowca. Przydają się wygodne, solidne uchwyty.

* = Kończąc przyglądanie się maszynie, kieruję wzrok na zegary.

* = Nie ma tu szczególnych fajerwerków, ale są czytelne i estetyczne.

* = Z dużym, okrągłym obrotomierzem zgrabnie skomponowano podwójny, elektroniczny wyświetlacz.

* = Znajdziemy na nim m.in. informacje na temat aktualnie wybranego biegu

* = czy aktywowanego trybu systemu kontroli trakcji.

* = Umieszczony na kierownicy Suzuki V-Stroma 1000 zestaw przełączników

* = pozwala kciukiem zmienić ustawienia.

* = Intuicyjność obsługi centrum dowodzenia jest doskonała .

* = Pierwsze 100 km/h osiągamy w 4 sekundy.

* = W zakresie prędkości 0-180 km / h motocykl oferuje bardzo dobre przyspieszenia i wysoką kulturę pracy,

* = choć nie uda się nim straszyć dzieci i terroryzować miasta...

* = To bardziej typ wiernego towarzysza podróży,

* = niż więziennego uciekiniera z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej.

* = Bardzo przyjemnie podróżuje się z prędkościami do 160-170 km/h.

* = Po przejechaniu w tym tempie ponad 400 kilometrów,

* = nie zaobserwowałem u siebie poważniejszych oznak zmęczenia czy szumu w uszach, wywołanego hałasem.

* = Maksymalna prędkość, do jakiej możemy rozpędzić ten sprzęt, wynosi nieco ponad 200 km/h.

* = Do aluminiowej ramy Suzuki V-Stroma 1000 zamocowano w pełni regulowany,

* = odwrócony widelec z przodu oraz centralny, regulowany tylny amortyzator.

* = W przeciwieństwie do znacznie droższych BMW R 1200GS czy KTM 1190 Adventure,

* = Suzuki nie ma skomplikowanego i zaawansowanego gadżetu,

* = jakim jest elektroniczna regulacja zawieszenia oraz zmienne mapy zapłonu.

* = Podobnie jak konkurenci, ma jednak precyzyjną kontrolę trakcji.

* = System pracuje w dwóch trybach i ku naszej radości, może zostać całkowicie wyłączony.

* = Pierwszy tryb pozwala na lekki uślizg tylnego koła i tylko w pewnym stopniu go ogranicza.

* = Dzięki temu nie mamy wrażenia przejęcia przez elektronikę

* = kontroli nad pojazdem i nie odczuwamy "nadgorliwości" systemu.

* = To przydatne narzędzie, gdy zjedziemy z dróg asfaltowych

* = i będziemy pokonywać szutrowy czy lekko piaszczysty odcinek.

* = Drugi tryb zmienia kontrolę trakcji w typowe narządzie do jazdy szosowej.

* = Po jego aktywacji nie ma już miejsca na pobłażliwość, nawet dla lekkiego uślizgu koła.

* = Elektroniczny system reaguje natychmiast.

* = Przyda się przy szybkich wyjściach z zakrętów oraz na mokrej nawierzchni. . . . "

= = =

* = KUPUJĄCY = ZWOLNIONY = Z _ OPŁATY _ SKARBOWEJ _

* = CENA _ DO _ NEGOCJACJI = Na _ Miejscu = Po _ Prezentacji . . .

* = Wszystkich _ Zainteresowanych = Zapraszamy _ do _ Gniezna =

* = Na _ Szczegółową _ Prezentację = Oraz _ Jazdę _ Próbną =

= = =

* = PO _ WCZEŚNIEJSZYM _ UZGODNIENIU = TERMINU _ PREZENTACJI =

= = =

* = STATUS _ POJAZDU = U _ WŁAŚCICIELA _

* = GARAŻOWANY _

* = KONTAKT = TELEFON = 602 _ 311 _ 871 _

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

* = Przedstawione _ Dane = Powyższy _ Opis _

* = MAJĄ _ CHARAKTER = INFORMACYJNY _

* = I _ NIE _ Stanowią = OFERTY _ HANDLOWEJ _

* = w _ Rozumieniu _ Artykułu = 66 k.c.


* = Sprzedający = Nie _ Odpowiada = za _ Ewentualne _ Błędy _

* = LUB _ NIEAKTUALNOŚĆ _ OGŁOSZENIA _


* = ZAPIS _ TEN _ ZOSTAŁ _ ZAMIESZCZONY _ ZE _ WZGLĘDU _

* = NA _ MOŻLIWOŚĆ _ POWSTAWANIA _ NIE _ ZAMIERZONYCH _ POMYŁEK _

= = =
Dodatkowe informacje
P.H.U. AUTO-MARK MAREK FELKEL
Podkomorska 3 | 62-200 Gniezno | woj. wielkopolskie
Pokaż telefon
Napisz do sprzedającego
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku